مزیت های طراحی سایت برای کسب و کار ها

امروزه داشتن یک وب سایت شرکتی به اندازه داشتن یک مغازه، دفتر حیاتی است. تحقیقات نشان داده است که امروزه مشتریان از برندها انتظار دارند که محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند. چرا دیگر صبر کنید مشتریان شما به دنبال شما هستند! اگر صاحب کسب ‌وکاری هستید و هنوز تجارت خود را آنلاین نکرده اید، در اینجا 10 دلیل وجود دارد که شما را متعجب می‌کند که چرا زودتر این کار را انجام نداده‌اید. توجه داشته باشید که این یک پیام تبلیغاتی نیست، می پرسید چرا؟جواب سوال بسیار ساده است چون اکنون در سایت وب داران هستید و به اینجا جذب شده اید تا برای خود سایت طراحی کنید.وب داران هم برای جذب مشتریان از وب سایت استفاده کرده است.

شماره 1 حضور آنلاین 7 روزه هفته 24 ساعته

طراحی وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند. حتی در خارج از ساعات کاری و بدون تعطیلی وب سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید و تبلیغات کاری شما ادامه می دهد. داشتن یک سایت به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آنها می توانند در خانه به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بدون فشار اضافی برای خرید. به علاوه، از آنجایی که امروزه بیشتر شرکت‌ها وب‌سایت خود را دارند، این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن، مشتریان خود را در رقابت های بزرگ از دست بدهند. پس اگر می خواهید در سطحی کوچک ظاهر شوی نیازی به طراحی سایت ندارید.

شماره 2 تبادل اطلاعات

در ساده ترین حالت، طراحی وب سایت راهی سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان فراهم می کند. می‌توانید ساعات کاری خود را فهرست کنید، اطلاعات تماس، تصاویر مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم‌های تماس برای تسهیل درخواست‌های مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید. حتی می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی را بارگذاری کنید تا واقعاً مشتریان خود را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه رشد دهید.

شماره 3 اعتبار

در دنیای مدرن امروزی این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتریان بالقوه به احتمال زیاد به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد، بی اعتماد خواهند شد و همین امر را می توان در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز گفت. اینها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات حیاتی در مورد کسب و کار شما با مشتریان و پاسخ به همه چیزها و چرایی هایی هستند که ممکن است داشته باشند. علاوه بر این، طراحی یک وب‌سایت با کیفیت خوب و استفاده آسان باعث می‌شود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند، زیرا تصور می‌کنند می‌توانند تجربه مثبت یکسانی را در همه زمینه‌های کسب‌وکار شما داشته باشند.

شماره 4 هزینه ها را کاهش می دهد

علاوه بر نمایش اطلاعات به سادگی، می‌توانید از وب‌سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف‌کنندگان نیز استفاده کنید، در برخی موارد نیاز به استفاده از فروشگاه‌های محصولات مختلف که هزینه‌های عملیاتی زیادی را شامل می‌شود (دستمزد کارکنان، اجاره، خدمات آب و برق) از بین ببرید. فقط چند مورد را نام ببرم). حذف این سربارها همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را کاهش دهید و به کسب و کار خود مزیت رقابتی واقعی بدهد.

شماره 5 گسترش بازار

از آنجایی که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی است، توانایی عبور از موانع جغرافیایی مزیت کمی برای کسب و کارشما نیست. هر کسی، از هر کشوری، می تواند شرکت شما را پیدا کند و به همین دلیل، اکنون یک مشتری بالقوه است

شماره 6 بینش مصرف کننده

ابزارهای تحلیلی به شما این امکان را می‌دهند که مشخص کنید مشتری معمولی شما چه کسی است، چگونه شما را پیدا کرده است، چه چیزی را دوست دارد، و کسب و کار خود را برای به حداکثر رساندن خرید از طریق سایت خود تطبیق دهید. طیف متنوعی از داده‌های موجود همچنین می‌تواند به شما در درک بهتر نحوه تأثیر کسب و کار آنلاین بر برند شما کمک کند و حتی می‌تواند فرصت‌هایی را برای تغییر جنبه‌های آفلاین کسب‌وکارتان مانند زمان افتتاح شعب، تبلیغات و حتی محصولی که می فروشید مهیا کند.

شماره 7 تبلیغات

ابزارهایی مانند Google AdWords یا تبلیغات در فیس بوک به شما این قدرت را می دهد که با دقت و اطمینان بسیار بیشتری نسبت به روش های سنتی و تبلیغات آفلاین به مشتریان دسترسی پیدا کنید. سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد. اولین شرکتی باشید که یک مشتری جدید بالقوه هنگام جستجوی آنلاین یک محصول یا خدمات خاص می بیند و از صفحه تماس وب سایت یا ویژگی های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید تا خرید یک محصول یا و ارتباط با فروشگاهتان را آسان تر از همیشه کنید.

شماره 8 رقبای آنلاین

اگر شما وب سایت ندارید، به احتمال زیاد رقیب شما این کار را خواهد کرد، این بدان معنی است که شما مشتریان جدید از دست داده اید با این وجود که می توانید در خط مقدم ذهن آنها باشید. بسیار مهم است که هیچ فرصتی از دست نرود و شما در صدر رقابت باشید.

شماره 9 خدمات مشتری آنلاین

وب سایت ها راه آسان تری برای رسیدگی به خدمات مشتری ارائه می دهند. البته طراحی سایت بدون سئو و بهینه سازی فایده ای ندارد. با ارائه پاسخ به سوالات متداول در بخش پرسش‌های متداول (سوالات متداول) می‌توانید هزینه‌های خدمات مشتری را کاهش دهید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و همچنین اطلاعات بسیار بیشتری را ارائه دهید. این همچنین به این معنی است که مشتریان می توانند بلافاصله پاسخ دریافت کنند و باعث صرفه جویی در زمان می شود که به تشویق روابط مثبت مشتری در دراز مدت کمک می کند. این می تواند برای شما مفید باشد، تمام بازخوردهای مثبت را می توان در یک قسمتی از سایتتان بارگذاری کرد، مشتریان شما خوشحال هستند؟ چرا آن را نشان ندهید؟!

شماره 10 فرصت رشد

وب‌سایت‌ها، همچنان می توانند سرمایه گذاران را به سمت خود جذب کنند می خواهید ب و ک خود را گسترش دهید، یک وب سایت خود می تواند پتانسیل خوبی در جذب سرمایه گذار و ارتقا کسب و کار شما داشته بشد. وب سایت شما به دیگران نشان می دهد که شرکت شما در مورد چه چیزی است، چه چیزی به دست آورده است و چه چیزی می تواند در آینده به دست آورد.

نحوه محاسبه هزینه و قیمت طراحی سایت

مواردی وجود دارد که بررسی آن ها بر روی هزینه نهایی طراحی وب سایت شما تاثیر گزار هستند، با هم کلیه موارد موثر بر قیمت را در زیر بررسی می کنیم.

  1. هاست و سرور میزبانی
  2. نوع دامنه سایت
  3. نوع برنامه نویسی وب سایت
  4. طراحی گرافیک
  5. ورود محتوا
  6. پشتیبانی فنی

نحوه محاسبه هزینه و قیمت طراحی سایت

مواردی وجود دارد که بررسی آن ها بر روی هزینه نهایی طراحی وب سایت شما تاثیر گزار هستند، با هم کلیه موارد موثر بر قیمت را در زیر بررسی می کنیم.

  1. هاست و سرور میزبانی
  2. نوع دامنه سایت
  3. نوع برنامه نویسی وب سایت
  4. طراحی گرافیک
  5. ورود محتوا
  6. پشتیبانی فنی

انواع هاست و سرور میزبانی

برای آموزش سئو می توانید با تیم وب داران تماس حاصل فرمائید.

نوع هاست و سرور میزبانی

به فضایی که اطلاعات وب سایت و یا برنامه های شما را در فضای وب و اینترنت ذخیره می کند، تا در زمان در خواست کاربر از طریق مرورگر یا اپلیکیشن ها آن را ارائه دهد "هاست" و یا "سرور" می گویند.

انواع مختلفی از هاست ها و سرور ها وجود دارند. از نظر فیزیکی می توان برای تعریف سرور این مثال را بزنیم که:
یک سرور در واقع یک کامپیوتر در فضای اینترنت است که دارای هارد، رم، سی پی یو و اجزای دیگر است.
هنگامی که یک کاربر وب سایت شما را در فضای اینترنت و توسط مرورگرش باز می نماید، در واقع این سرور تمامی اطلاعات مورد نظر را که قبلا روی آن ذخیره شده به کاربر بر می گرداند.
هزینه هاست و سرور بیشتر مربوط به اجزای تشکیل دهند سرور می باشد، که بر روی سرعت ارائه اطلاعات تاثیر می گذارد. منظور سی پی یو،رم و اجزای پردازنده است.
هرچه سرعت بیشتر هزینه سرور و هاست بالا تر و به طبع اجزای پردازنده قوی تر می شوند.